Ja gram na 66 świecie

Chciałem Ci się tym pochwalić, ponieważ trzeba o czymś tutaj napisać, żeby stronka nie była taka jałowa i sucha.

Ale nie martw się!

Z czasem skrobnę coś bardziej pożytecznego, aniżeli te moje wypociny, które jak wiesz za pewne Ci teraz nie przyniosą żadnych istotnych korzyści, więc jeśli uważasz że tracisz czas, wejdź tutaj za kilkanaście dni, a jak znam życie to i pewnie będzie to jeszcze później, nim cokolwiek ciekawego będę mógł tutaj dopisać i pochwalić się moimi cennymi wskazówkami, które dotyczą tej właśnie gry.

Może do powiem na koniec to, że gra jest trudniejsza niż się wydaje.

Dzieje się tak za sprawą konkurencji, a z tego co ostatnio odkryłem to także można używać jakiś skryptów do gry.
Jak mówiłem, dopiero to odkrywam więc kiedyś je opisze dokładniej, bo jeśli inni mogą ich używać to i ja też będę z tego korzystał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz