Hej ju, zaczynamy!

Na wstępie chciałbym bardzo gorąco powitać te osoby, które grają we wspaniałą i bardzo porywającą grę o ciekawej nazwie - plemiona.
Ja gram w tę grę od niedawna, mimo że związany jestem z nią od kilku lat, z tym wyjątkiem że zaprzestałem gry na innym świecie i w ogóle musiałem zakładać nowe konto. Zrobiłbym to wcześniej, ale zastanawiałem się czy to fair wobec producentów, którzy raczej nie chcą mieć u siebie multikont.
No ale ja przecież nie mam multikonta, bo przecież nie korzystam z tego poprzedniego, bo nawet nie pamiętam ani mojej nazwy w grze, ani tym bardziej hasła do emeila jak i samego adresu:)
Więc postanowiłem pograć sobie od początku, ponieważ może być to naprawdę fajna zabawa i bardzo skuteczna w planowaniu i strategii.
A i może przy okazji czymś się z wami podzielę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz