Podstawowe porady

Dzisiaj chciałbym omówić kwestię porad w tej grze, bowiem nie każdy wie od czego najlepiej zaczynać, żeby w następnych etapach móc sobie znakomicie poradzić. Jako że mam już jakieś tam doświadczenie w plemionach, to z pewnością moje rady mogą okazać się ważne.

Ale piszę je jeszcze z jednego powodu:

Natchnienie na jednej ofercie.

Spotkałem pewną i ciekawą ofertę, która była wystawiona na jednej z znanych stron z czymś co można sprzedać za prawdziwą kasę, a jej nazwa to a-gro(nie chcę podawać pełnej nazwy strony bo handel za pomocą gier online na takich aukcjach jest zabroniony).

Tam jednak nie było łamania regulaminu gry, bo gości sprzedawał swój poradnik za 5 złotych. Trochę mnie to rozbawiło, bo ja porady do tej gry mam od innych graczy, na forum albo na takich blogach - całkowicie za free.

Nie chcę mu robić jakiejś konkurencji, ale wiele jest darmowych porad z zakresu tej gierki, więc nie będę gorszy. A dodatkowo to przecież ta osoba pewnie nie wejdzie do mnie, bo jest to raczej gość zaznajomiony z tą grą.

Jego poradnik obejmować miał takie kwestie jak podbijanie wiosek, zdobywanie surowców i inne.

Ja poruszę teraz tylko kwestię zdobycia dodatkowych surowców, bo na początku to jest najistotniejsze.
Jak pewnie zauważyłeś, to wokół ciebie nie ma wielkiej konkurencji, bo zazwyczaj macie poniżej 300 punktów, albo jeszcze mniej niż 100. Mniejsza z tym. Wiedz, że najlepszym sposobem jest pozyskiwanie surowców poprzez robienie farm. W tym celu trzeba zaatakować swoim wojskiem wioski barbarzyńskie.

Nie zapominaj, żeby posłać więcej niż 10 pikinierów - ja zalecam nawet ponad 50,
żeby wszyscy wrócili cali i zdrowi. To co zdobędziesz podczas atakowania, od razu inwestuj w rozbudowę stajni i kuźni, w celu możliwości budowy lekkiej kawalerii - bo ona najlepiej nadaje się do zdobywania surowców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz